Dinitrol 500 lepidlo autoskel 600ml
  • Dinitrol 500 lepidlo autoskel 600ml

Dinitrol 500 lepidlo autoskel 600ml

54,11 /sztuk
44,72bez VAT
Wyprzedane
  • Szczegółowy opis
  • Parametry
  • Marka
  • Oceny
  • Dyskusja
Dinitrol 500 lepidlo autoskel sáček - sálámové balení ( vytlačovací kartuše ) 600ml. Jednokomponentní dvouhodinové základní polyuretanové lepidlo pro přímé zasklívání autoskel.

DINITROL 500
Charakteristika:
Dinitrol 500 je dvou„hodinové“ lepidlo autoskel, které je rovn쾞 využžíváno pro konstrukční lepení v autoprùmyslu (nástaveb, kabin a pod.) v případech nejvyšššího namáhání. Dinitrol 500 je kvalita lepidla použžívaná v prvovýrobě pro zasklívání nových vozidel a je plně doporučena i pro servisní opravy. Při lepení autoskel případně při konstrukčním lepení je nutno použžívat i navazující pomocné materiály viz dále. Plný pracovní postup je zárukou kvality a žživotnosti lepeného spoje. Aplikace je jednoduchá pomocí obvyklých pomůcek a nářadí. Lepidlo má úplnou tvarovou stálost po aplikaci (v nevyzrálém stavu), tvoří jen krátký „vlas“ a rychle zraje vlivem vzduššné vlhkosti. Ve vyzrálém stavu pak vykazuje vysokou odolnost proti stárnutí a ultrafialovému záření, je přelakovatelné, nekorozivní a čichově neutrální.

Oblast použžití:
Dinitrol 500 - je lepidlo autoskel určené pro lepení čelních, postranních a zadních autoskel osobních a nákladních aut, autobusů, průmyslových vozidel atd.
                      - je „rychlé konstrukční vysokopevnostní lepidlo použžívané pro lepení nejvíce namáhaných sestav kabin vozidel a autobusù, nástaveb automobilů, drᾞních vozidel apod.

Aplikace:
Lepení autoskel
Příprava autoskla (nového)
- plochu autoskla očistěte obecným čističem od mastnot (např. DINITROL 7250) keramický sítotisk oššetřete přípravkem DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR systémem „nanést a setřít“
- naneste podkladovou vrstvu DINITROL 530 GLASPRIMER (několikanásobné zvýššení přilnavosti a zachycení UV záření) a nechejte ji cca 10 min zaschnout
- autoskla opatřená z výroby RIM-páskem vyžžadují před lepením ošetření RIM-pásku pomocí DINITROL 540 REACTIVATOR. Povrch RIM-pásku se potře souvislým
filmem a nechá se zaschnout. Shodně se postupuje, pokud potřebujeme lepením navázat na jakýkoli zvětralý polyuretan.
Příprava příruby karoserie
- na místech, kde není původní pevná housenka lepidla, odstraňte mechanicky rez a volné části lepidla, očistěte celou přírubu včetně lakovaných částí pomocí DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR, naneste podkladovou vrstvu DINITROL 530 GLASPRIMER
- původní housenku lepidla odřízněte pomocí dláta nebo nožže na sílu cca 1 mm a takto získanou čistou plochu již nijak neošetřujte !!! Pak naneste lepidlo na připravenou plochu autoskla (nebo případně karoserie) a vložžte autosklo do rámu karoserie. Distančními podložkami je nutno zajistit správnou sílu lepidla po ztvrdnutí, která má činit minimálně cca 3 mm. Pokud lepíte původní autosklo na němž držží stará housenka lepidla, pak ji těsně před lepením seříznìte dlátem na sílu cca 1 mm a přímo naneste polyuretan. Nepoužžívejte na takto seříznutou vrstvu polyuretanu ani DINITROL 520 Cleaner, ani DINITROL 530 Glassprimer !!!
Konstrukční lepení se provádí podle naprosto obdobných zásad s tím, žže před použžitím DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR předchází:
- mechanické očištění a zdrsnění povrchu SCOTCHBRITEM, smirkovým papírem nebo např. FLEX-bruskou
- DINITROL 530 GLASPRIMER je nahrazen přípravkem DINITROL 550 MULTIPRIMER případně čirým DINITROL 560 PVC ACITVATOR resp. DINITROL 625.

Obecné zásady
- Teplota zpracování od +5 °C do max. +35 °C.
- Lepené dílce i použžité materiály musí mít teplotu pracoviště tak, aby nedocházelo ke kondenzaci vzduššné vlhkosti v průběhu lepení.
- DINITROL 530 GLASPRIMER i DINITROL 550 MULTIPRIMER obsahují usazující se pevné částice a je tedy nutno je před použžitím důkladně promíchat pomocí vložžených
míchacích kuliček.
- Nevytvrzené lepidlo se může odstranit pomocí DINITROL 585 a tvarovat pomocí DINITROL 300. Ztvrdlé lepidlo se nechá odstranit pouze mechanicky.
- Vešškeré použžívané materiály jsou hygroskopické (pohlcují vzduššnou vlhkost) a z toho dùvodu je nutno obaly bezodkladně zavírat a skladovat v suchu.
- Výrobce garantuje dokonalý výsledek lepení jen při použžití úplného systému lepení DINOL (Cleaner, Glassprimer a navazující lepidlo) a dodržžení postupu aplikace viz dříve.
Připravenost vozidla k jízdě: v závislosti na teplotě a atmosférické vlhkosti po 2 hod.

TECHNICKÁ DATA:
Barva: černá
Báze: polyuretan
Tekutost:  40-55 g/min
Hustota cca.: 1,2 g/ cm3
Doba tvoření kůže cca.: 25-320 min při 23°C a 50% relativní vlhkosti
Tvrdost Shore A (DIN 53505) cca.:  54
Poměrné prodloužžení při přetržžení (DIN 53504) cca.: 700%
Pevnost v tahu (DIN 53504) cca.: 10 Mpa
Pevnost v trhu cca.: 11 Mpa
Pevnost v tahu při 100% prodloužžení cca.: 2,1 MPa
Střižžný modul při 10% deformaci cca.: 1,1 MPa
Pevnost ve střihu 3h: 0,7 MPa
                                24h 3,9 Mpa
                               168h 7,6 MPa
Teplota zpracování: +5°C - +35°C
Tepelná odolnost: -40°C - +100°C, krátkodobě až +120°C
Doba odjezdu vozidla s 1 aibagem: 2h
                                        s 2 airbagy 6h
Předb쾞ný nátěr: Dinitrol 520 a 530 (550)
Viskozita: pastovitá
Skladování: Při chladném a suchém skladování neotevřené cca.: 12 měsíců. Chránit před slunečním světlem. Neskladovat při teplotách vyššších nežž + 25°C.
Kod produktu 12063
Marka Dinitrol

0 ocena a 0 recenzje użytkowników

  • 5 0x
  • 4 0x
  • 3 0x
  • 2 0x
  • 1 0x
Dotychczas nikt nie wystawił oceny.
Bądź pierwszym, który napisze ocenę tego produktu.
Masz pytania dotyczące produktu? Zadaj pytanie naszym specjalistom.

Dotychczas nikt się o nic nie pytał.
Spinner
Cookies Cookies

Potrzebujemy Twojej zgody na wykorzystanie poszczególnych danych, abyś mógł wyświetlać m.in. informacje o Twoich zainteresowaniach. Kliknij „OK”, aby wyrazić zgodę.

Możesz odmówić zgody tutaj.

Tutaj możesz dostosować ustawienia plików cookie zgodnie ze swoimi preferencjami.